Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Det blev även en fika i Lilla Sinnerstad efter att vi hade tillat lite på en inridningshäst.
Man får så mycket insperation när man är ute så där. Det är nyttigt. Och jag älskar att få vara med å se och lyssna på folk som kan mer än jag själv.

Hittils har jag inte varit med mina egn hästar idag. Mockningen blev gjord av andra så när hästarna och jag själv har fått i mej lite middag så blir det ridhuset med Widde.

Jag bara MÅSTE sätta lite mål med mina hästar. Ska föröka ta ett snack med min mor. Men inte s¨lätt att inte ha en dialog utan det blir mest en monolog där jag både ställer frågorna och svarar. Tråkigt:( Mamma säger bara
- Jag vet inte. Gör som du vill.
Kul svar närman ber om råd:(


Jag har fått lite mer kött på benen idag vad det gäller min 3 åring iallafall. Har en liten halvdan plan men jag vet inte:(

Ville ha en cotch (stavning) som håller koll. Jag hatar att inte kunna lite på mej själv vaddet gäller om man gör rätt eller fel. Vill gärna göra som jag blir tillsagd lixom.Mycket lättare. Men samtidigt så vil jag ändå göra det på mitt eget sätt.

Luddigt inlägg men har ni frgor så svarar jag jätte gärna=)


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

visst är det alltid så där med mammor!? :P

2011-01-23 @ 18:31:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0