Halt ridväder

Ja, eftersom allt blev på tok idag och inte alls så som jag hade planerat så fick hästarna komme ut på en skritt tur.
Det går inte att åka iväg och det går inte att göra nått mer än å skritta ute, trots broddar!
Dystert tyckte både jag å hästarna. Både Pom och Widde är mer än missnöjda när det inte blir så mycket mer än skritt.  Bilarna man möter tycker nog heller inte att det är så speciellt lämpligt att jag håller till på vägarna. Men vad ska man göra??

Här är iallafall Pom efter våran skridskotur!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

så otäckt nu! jag red där det var plogat men ändå någon dm snö och det var ändå skithalt

2011-01-09 @ 18:38:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Bellona är rädd för vissa bilar, andra inte, och mer rädd om de kommer framifrån, så hon är inte helt trafiksäker och det tar ju inte för bra när man bromsar nu

2011-01-09 @ 19:46:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0