Haha...

Ja det blev visst tre godmorgon från mej! Min dator var jätte seg och ville inte skicka iväg så jag fick trycka ett par ggr innan det funkade. Nåja.... det kom ju fram iallafall=)

Nu är Jokke på väg itll dagis med Olle. Skönt att jag slipper den här veckan!
När han är tillbax på hemmaplanen igen så ska jag och Widde ut och skritta en sväng. Tänkte prova att rida åt andra hållet. Har ju inte gjort det på ett par dagar så ska kolla hur det ser ut på marken däråt.

Annars händer det nog inget speciellt här idag. Hoppas på att hovslagaren kommer att dykaupp, föga troligt men hoppas går ju!
Till kvällen ska jag på tävlingskommitemöte på Ryttargården, då kommer mamma hit och är med barnen.

Hörs sen då!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0