Göm snön så har vi vår!!

Om man inte ser att det är snö ute idag så kan man tro att det är vår. Guuu så härligt väder vi har haft. Det har varit noll gradigt och strålande solsken!

Olle å jag började dagen med lite åk i pulkabacken med Anja och hennes familj. När Olle tröttnade så åkte vi hem hit och bytte pressenter och fikade och lekte.
Nu är stallet klart och jag väntar tills klockan slår 20.00 så jag kan ta transporten in till ridhuset med mina pollar. Hade gärna ridit i det fina vädret men har jag bestämmt att det blir ridhuset så är det så det ska va!!

Nu ska snart Pom och Widde få komma in å äta lite middag och här inne i huset blir det åxo snart middag.

Ikväll börjar Lets Dance. Inget stort fann av det programet men nu måste jag kolla bara för att Adam Alsing och Helena Lundbäck ska va me. Men jag får la se nån repris eller på datorn. För kvällens program missar jag ju eftersom jag ska till ridhuset.

Jocke och jag hat suttit å knopat med en ny header hit till bloggen. Nu ska vi bara klura ut hur vi får dit den åxo. Men det återstår å se när det blir av. Men nu vet ni att det är en på G iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0