God kväll

En lite dyster och besviken Mia här.
Efter att jag varit i ridhuset med sista hästen idag så släppte jag ut hästen i hagen igen då jag tyckte att det var lite tidigt att ta in dom för dagen.
Sa till min mamma och sambo att dom fick ta in dom eftersom jag åkte till västervik.
Dom vet vilken tid dom ALLTID går in i vanliga fall. Men jus idag "glömde" dom bort dom och kom på det när dom hade rivit ner alla staket och gett sej in till stona.
Tror ni att det var en rasande Mia som kom hem till gården? Svar JA!!!
Hur FAan kunde dom va så korkade??
Nu vet jag inte hur pass skadade dom är. Men Pom hade sår på ena bakhoven iallafall det såg jag. Jävla skit!!
Så fort man börjar rida lite så ska det gå åt helvete!
Jag hoppas att ni inte tröttnar på min skit. Men jag måste bar skriva av mej lite.

I morrn ska Widde få hoppa några sprong iallafall. (om han inte är halt)
Hade velat åka till Västervik å kolla i morrn med. Men jag måste nog stanna hemma och sköta om mitt eget bo.

Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sofie

Men Å vad tråkigt just nu när vi var så pepp i bilen hem och allt förstår dig presic men förhoppningsviss är dom inte skadade på nått sätt :)

2011-01-15 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0