God jävla morgon!

Jag är inte på bra humör idag!
Ville och jag sov jätte bra. Då kommer Olle in å tänder lampan och börjar tjoa och tjimma! Varför??
De andra mornarna när vi åkte till dagis då sov han minsann och jag fick gå in å väcka liv i ungen. Men nu, nu när vi andra sov så gottigt. DÅ ska han upp! Skit unge!!!

Ville börjar åxo gå mej på nerverna. Han ramlar Hela tiden när han går, och varje gång börjar han tjuta. Han bonkar i huvet i allt och klantar sej hela tiden. Det är mer tårar än glädje där just nu. Kankse beror på att han inte mår helt bra. Men mej tar det nog hårdast på. Han hänger mej i byxbenen vart jag än går och han ska bara vara i min famn och vara mammig. Ger jag han till Jokke så sträcker han sej efter mej å skriker. Jobbig? JA!!

Den ända egna tiden man får är när han sover och då mockar jag juh. Så nån ledig stund här inne är svår att få om man inte vill sitta här vid datorn med en ungesudd i knät.
Förstår om Olle åxo tröttnar. Finns lixom inte så mycket tid över till han:(


Idag är jag själv med barnen hela dagen. Jokke jobbar sent och kasnke skulle han åka iväg med kompisar direkt efter jobbet. Nåja, jag får väll träffa han i morrn.

I helgen bara måste det bli bra väder. Jag måste rida mina hästar och dom måste få komma in till ridhuset och få springa av sej lite.
I veckan kommer även två olika kiropraktorer, eller näe det är det ju inte. Men den ena kör med el och den andra med ir. Mina hästar har det lyxigt!


Ha en bra dag så hörs vi senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0