Fredag kväll

Nu sover den minsta lilla prinsen. Och min stora lilla Olle har åkt till sin mormor för att sova där. Nu ska det bli fredagsmys med älsklingen.

Det var härligt att dra iväg till badhuset idag. Barnen älskade det och för Ville var det första badet sen han lärde sej gå. Det var en liten utmaning att vada omkring i vattnet för han.
Olle for fram som en virvelvind och vi försökte dämpa honom så mycket vi kunde. Hoppas att inte allt för många blev sura på en unge som skvätte vatten hela tiden.

Jag vet verkligen inte vad vi ska hitta på i helgen. Som det känns nu så kommer vi ha hur mycket tid över som helst.
Jag har ju bara en häst att motionera och vi är tre som kan hjälpas åt med stallet. Resten av dagarna då??
Vi hade velat åka till Växjö för att hälsa på kompisar, men si det går ju inte. Dom är ju i Malaysia. Bläää för dom. ALLA i "gänget" är i Malaysia. Bara Jokke å jag som får sitta hemma med barnen å glo:(

Nä... ska mysa lite med jokki pokki nu.

Kommentarer
Postat av: sofie

Härligt att bara få ligga och mysa lite framför tv en fredag kväll och speciellt efter en dag i simhallen då man kanske är lite trött :)

2011-01-22 @ 10:32:44
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0