Fel fel fel!

Jag ville ju ha sol idag. Inte moln å snö som det är nu!
Varför kan ingen lyssna?

Nu har Ville somnat i vagnen.
Han har ändrat en del på sina sovrutiner.
Han tycker att det är tråkigt att sitta i vagnen när jag gör stallet på förmiddagen så nu har han fått börja vara "lös" i stallet.
Jag tog på han ett par skor i dag. Tyckte att det kunde vara lämpligt när han skulle gåomkring i spån å hästskit. Men Ville hade en annan åsikt om detta och rörde sej inte ur fläcken med skorna på. Så jag fick ta av skorna och ta på ett par raggsockar ist så han kunde röra sej. Det uppskattades. Han knatade runt i stallgången och undersökte både det ena och det andra.

Min mage känns rätt ok nu. Jag är bara lite mindre hungrig än vad jag brukar va. Hoppas att barnen kommer sova lika bra natten som kommer så att jag kasnke kan ta igen lite förlorad sömn.

Nu ska jag lägga mej på soffan en stund innan hovslagaren förhoppningsvis dyker upp.

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha undrar jag om den där hovslagaren dyker upp han skulle varit hos mig igår. Men när jag på morgonen ringer så har han naturligtvis glömt att skriva upp det så han hade ju glömt att han skulle va hos mig Ovanligt va Nä. Får se om han dyker upp hos mig på torsdag som han nu byte till :) Hoppas han dyker upp hos dig!

2011-01-25 @ 13:47:33
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0