Febriga barn

Undrar var den här dagen ska sluta. Två febriga barn och stallet som ska göras, huuu.
Olle verkade ändå bättre nu när han gick upp än vad han gjorde när han gick å la sej. Ville verkar bli snorigare och snorigare. Men trots detta så har det varit en bra natt. Ville har dock sovit brevid mej sen Jokke åkte till jobbet i morse. Gossigt!
Nu verkar det som det börjar bli dax för Ville att gå ut i vagne å sova. Det är bara nån eller ett par timmar han är vaken nu på förmiddagen innan han vill sova vidare.
Jag hoppas att även jag kan sätta mej i soffan en stund idag å se lite på en film. Men jag tänkte åxo att jag skulle börja plocka bort julen.

Mycket som ska hinnas med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0