Dagens I-lands problem

Solen vill nog komma fram men molnen lixom puttar tillbax den. Attans. Jag vill inte rida när det är mulet å grått.
Snart är det ju dax för mej att gå ut.....ucchhh.
Det blev en seg dag. Bara stora stallet är färdigmockat. Allt det andra får jag göra när jag har ridit. funderar på om jag ska avancera lite och åka in till ridhuset. Borde hinna med båda hästarna om jag åker snart. Men jag kan bara åka med en åt gången och det tar sån tid när jag är själv. Man vet ju aldrig om Pom behagar att gå på kärran eller inte.
Så är det ju halt åxo. Faan, vet inte hur jag ska göra.
Alternativet är att skritta fram och tillbax, fram och tillbax, fram och tillbax på isgatan.
Frågan är vilket som lockar mest alltså?

Dagens I-lands problem!

Kommentarer
Postat av: M aa ria

Snygg header! :D

2011-01-26 @ 15:46:49
URL: http://elakaclownen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0