Bra natt?

Hoppas att ni har sovit gott? Det har inte jag :(
Det hade kunnat bli en hur bra natt som helst eftersom det bara var Ville och jag hemma. Men Ville gjode sej illa i sin högra lilla fot igår och han har mest varit ledsen hela natten.
Han måste ha vrikat den. Han har ont när man tar i den och han har problem att stå å så. Men just nu verkar han må bättre. Eller så skiter han i att det gör ont bara för att han vill röra på sej.

Olle har sovit hos sin mormor inatt. Han har det bra den där Olle :)

Jag hade tänkt att fara in till ridhuset med mina kusar idag. Men när jag kollar ut genom fönstret och upptäcker att snön är egresiv så vet i faan hur jag ska göra.

Ha några frågetecken om ni kasnke kan hjälpa mej?
Kan man inte ändra teckenstorleken?
Hur svarar jag på komentarerna?

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Mina radbrytningar funkar inte alltid så då får jag ändra i html. Svarar gör du genom att gå till personens blogg och skriver där

2011-01-06 @ 11:04:07
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0