Bra gjort av mej

Tänk vad lite sol kan göra. Jag blir så himla productiv när solen bara vill titta fram.
Jag åkte in till ridhuset med båda mina hästar. Duktigt va?
Skönt för Pom att få springa av sej lite.
Widde gick överraskande bra. Nästan så jag undrar om det var nått fel på han.  Nåja, nu kan jag ju skritta med lite bättre sammvete i morrn. Sen är det ju snart helg igen och då kan jag ju rida i ridhuset som vanligt. Alltå då har jag ju tid för det.

Det är ruskit kallt ute nu hörrni.
Nu när jag var ute å kvällsfodrade var det -13,9. Huuu så kallt!
Läste att det skulle bli en långdragen vinter och att det skulle vara kallt ända in på april. Dummt!
Jag vill emigrera!


Nu ska jag slå ner mitt arsle i soffan innan jag drar vidare mot sängen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: sofie

Mia jah goppas verkligen att du läst fel jag vill a sol och värme nu ingen lång och kall vinter!

2011-01-27 @ 13:23:33
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0