Blåsigt idag

Attans vad det blåser idag. Tur att det är på nollan så att det inte är så mycket minus iallafall. Det possitiva med blåsten är ju att den hjälper till att få bort snön iallafall. Så man får väll vara glad för det lilla antar jag.

Stallet är så gott som klart för dagen. Lite småfix kvar bara. Skönt.
Men det där förbaskade ridhuset är ju bokat typ hela dagen så där kan jag ju inte klämma in mej. Ska försöka knåpaihop så jag kan rida innomhus iallafall på nått vis. Får väll rida i mitt enormt stora kök annars.

Nu ska vi vänta till min kära mor slutar jobba så ska det fikas lite. Sen hoppas jag på ridning. Och kasnke blir det en lungn kväll efter det! Eller?

Jag vill att det ska bli ordentligt varmt nu för jag är så in i den trött på att bära vatten. Vill kunna dra ut slangen å fylla på i hagen osv. Bekvämt ska det va!

Hoppas att ni andra får en toppen dag!




Kommentarer
Postat av: sofie

Du kan ju komma till borg kan vi rida lite ihop göra några bom övningar eller nått vore jätte kul!? :)

2011-01-29 @ 12:35:25
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com
Postat av: sofie

Nu har jag jobbat färdigt så kollar inte datorn mer idag men om du vill rida sen så skicka ett mess :)

2011-01-29 @ 12:58:34
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com
Postat av: Lina S

var brukar du åka och rida? finns ju en del ridhus att välja på :)

2011-01-29 @ 14:47:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0