Blåbärspaj

I dag har jag och mina smågrabbar ätit blåbärspaj. Jag gjorde en liten tabbe kan man säga, när jag lät Ville äta själv. Behöver jag säga att han fick ducha efteråt?



Förövrigt så har jag ägnat min eftermiddag på föredetta Olles rum. Nu är det barnens rum.
Meningen var att Ville skulle flytta in sängen dit och även sova där. Men det gick inte! Han skrek och ville asolut inte sova hos storebror. Vi får nog vänta lite med det. Men vi hat iallafall fixat till det så han hat fått en egen del av rummet iallafall.

När jag skulle rida Pom i morse så såg jag ju att han tappat en sko. Detta hade hännt dom två timmar dom hade varit ute och ätit frukost. Skit häst!
Ringde hovslagaren direkt och han skulle komma på eftermiddagen. Nu är klockan snart 21.00 och det har inte syntstill nån hovslagare än:(
Blir väll ingen ridning på han i morrn heller då rå:(
Widde fick iallafall komma ut och skritta en timma. Han är faktiskt rätt lungn. Om man nu kan vara annat när det är skridskobana överallt. Det märks verkligen skillnad när man kommer till lite barmark, då blir sritten längre, mjukare och rörligare. När man går på isen är det stelt och ett väldigt kort steg. Inget att hänga i jlgranen alltså!

Nyss gick dom sista hästarna in för natten och kvällsfoder har dom fått. Nu ska jag surfa vidare lite här på nätet innan jag kryper ner i sängen.

Hörs i morrn!

Kommentarer
Postat av: sofie

Men Nisse Kalle då han är ju för rolig han :( han hade nog glömt mig med om jag inte ringt och påmint honom ;) hade vi bara haft lite verktyg hade jag kunnat slå på skön eftersom du hittat skon :) söt han är lille ville gillar blå blå bärs paj :)

2011-01-18 @ 21:47:42
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0