Betyg

Jag har funderat på det här med gamla skolbetyg. Det är nått som jag har blivit lite upprörd över på sista tiden.
Det är ju så att vem som helst kan gå in på stans arkiv och läsa vem som hellst betyg inklusive specialarbete. DET TYCKER JAG ÄR FEL!!! Så inutavhelvete fel!!!!!
Så ska det väll inte vara?
Det kan sitta nån där å plugga in nån annans liv och det ska faan inte angå nån annan än personen själv!
Som ni märker så blir jag upprörd av det här.
Det är mitt liv, mina bekymmer, mitt, mitt, mitt, mitt, mitt!!!! BARA MITT!!!!!!

Vad tycker ni?
Är det ok att vemsomhelst går in och läser alla dina betyg?


Vad faan finns det mer där igentligen? Jag vill inte att mitt liv ska vara publikt. Det finns personer i mitt liv som jag absolut inte vill ska veta nått om mej och detta inkluderar mina betyg.
Skiter i om dom var bra eller dåliga. Det är själva grejjen att alla kan ta del av dom som upprör.

När man gick i skolan var det sånnt hych hych om betygen och man behövde absolut inte berätta för klasskompisarna vad man fick för poäng på sitt prov och ditten och datten. Men vem som hellst i hela världen kan se resultatet. WHY???????


Nu är jag agrisiv... jag kännert!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Oj det visste jag inte om faktiskt, men vad spelar det för roll? Jag bryr mig inte om vilka betyg du hade när du gick ut skolan, du är samma glada och goa Mia för det :)

2011-01-21 @ 08:43:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: sofie

Oj oj va du va aggresiv idag ;) Visst är det tråkigt och det är ju hur sjukt lätt att få reda på presic allt om en person! Håller med dig!

2011-01-21 @ 09:48:51
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0