Åter igen

Nu hände det igen. Olle hade inte spolat efter sej på toaletten och inte heller fällt ner toalocket. Så klart var ju Ville där å bladdade.
Vad är det med killar och toalock?

I morse hade Ville å jag lite gos i sängen närmare en timma innan vi behagade att gå ner och äta frukost. Olle han sov så gott och kom inte ner förrens Ville och jag hade ätit halva frullen.
Skönt.

Jag har lite värk i mina armar idag. Känns som om jag skulle ha gjort hundra armhävningar i går eller nått. Men nej då. Jag försökte bara få Pom Boy att skritta några steg mellan två hinder.
Men som sagt, han var duktig iallafall.

Himmlen är blå och solen skiner. Men kallt som fasen är det. Nja, -5 men det blåser ju en del och det gör ju sitt.
Hopaps att det kommer upp i plusgrader under dagen så att snön får sej en omgång även idag.

Det är en massa småfix som skulle behövas göras här hemma. Typ städa ur besticklådorna. Men jag ska nog lägga min energi på att få klart stallet så jag bara behöver rida i eftermiddag när jokke kommit hem.

Jag skulle även villja ta en tripp till Friskis ikväll. Får se hur det blr med den saken.

Nu är det iallafall dax att klä på barnen lite kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0