Åter igen en morgon

Jaha, nu var det morgon igen. Inte vilken morgon som hellst.Det är ju fredag morgon! Härligt!
Igentligen så spelar det ju inte så stor roll vad det är för dag här på Rosenlund, alla dagar ser ganska lika ut iallafall.
Men det som är bra är att jag får hjälp av dom som är lediga från sitt arbete just på helgerna.

Kanske att det blir nått äventyr till kvällen. Jag ska iallafall åka in till ridhuset med hästarna så fort jokke vaknar så att jag får det gjort. Så kan jag ju göra nått annat till kvällen om jag skulle villja.
Widde ska tömmköras och Pom ska få ARBETA!  Inget fjomp idag inte. Skulle va kul å rida lite bommar. Men det beror lite på hur många som är i ridhuset och om jag orkar fixa med det när jag är själv.

Först och främst måste jag flörta med mina småkillar så att dom kan följa med mej ut i stallet och mocka. Förstår att det inte är så roligt för dom. Men nu har ju Ville börjat vara "lös" i stallet så då kasnke Olle tycker att det är lite roligare.
Vi får helt enkelt se hur det går med den saken.

Nu ska jag se till så att även Olle får på sej lite kläder!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Hoppas de går bra me små killarna så du får lite hjälp :)

2011-01-28 @ 10:16:08
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0