Är inne en snabbis

Nu är jag inne en snabbis för att äta lite innan jag ska åka iväg å hoppträna. Det blir Pom som får åka iväg för Widde har gjort sej illa i hagen. Han har troligtvis trampat på sej själv med broddarna. Typ i "nagelbandet" på ena fram hoven. Blöder massa. Jag var trots det ute å red lite på han.
Jag hittade en väg som inte var så hårt skottad med inte så mycket snö på så den var lagom att rida på. Dock lite kort. Fick rida fram och tillbax en massa ggr för att få ut nått av det.

Idag har jag hunnit med att ringa till Sofie som "kopplar el" på Pom. Tyvärr tar det ett tag innan hon kunde komma. Men bättre sent än aldrig kanske.

Nu måste jag kasta i mej lite mat innan jag måste halka iväg med transporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0