Äntligen kväll

Nu är det äntligen kväll och barnen sover. Jag tog mej en välförtjänt kvällsduch. Men tyvärr orkar jag inte avancera så mycket att jag ska föna håret, så det blir att lägga sej i sängen med blött hår. Gissa vem som kommer att ha Vimmerbys roligaste frilla i morrn?? Nåja, skitsamma. Ingen som ser mej ändå.

Jag hade hoppats på att det sklle vara plusgrader ett par dagar till. Isen är nästan helt borta på min stallplan. Det hade varit skönt om den gick bort helt innan nästa snö kommer. Men jag antar att det inte lär bli så, tror att det ska bli kallt typ redan i morrn eller nått. Tråkigt:(


Jag är tävlingssugen. Träningssugen. Ridsugen. Allt på en å samma gång.
Men tyvärr är jag inte sugen på att vara ute å skritta på glansis i mörker. har gjort det lite för mycket nu känns det som.

 Jag är inte bitter. Jag är bara mej själv!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

Hade också hoppats på + några dagar till å att solen skulel titta fram... men ska ju bli kallt nu i natt tror ja dom sa :(

2011-01-18 @ 08:47:16
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0