Äntligen klar

Nu är jag äntligen klar i stallet för idag. Phuuu!
Kom pricis hem från ridhuset med pollarna. Pom gick som vanligt och Widde tömmkörde jag. Fick även reda på att det skulle va träning på Ryttargården för Jossan på söndag. Då ska nog Pom få va med å hoppa lite. Det är nog nyttigt för han. Widde åker troligtvis till borg å tränar på måndag för Vickan. Nu drar allt igång. Det är skönt!


Har ju fått dit min nya header åxo. Vad tycks??

Ha en bra kväll om ni inte redan har somnat.
Själv ska jag sätta mej i soffan å komma ner i varv en liten stund innan det blir sängen för min del!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Den var ju redan inne! Snyggt :)

2011-01-07 @ 22:28:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

jättefin header mia! :)

ska jossan fortsätta ha träningar i stan? jag åker hellre till frödinge

2011-01-07 @ 23:17:06
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0