Ändrade planer

Som vanligt så ändras min dag.
Olles bästa kompöis ringde (eller hans mamma) och ville komma hit å leka. Så det blir väll en fika dag idag. Men det är ju inget man tackar ner till. Det är så roligt att se Olle så glad som när han får vara med sina kompisar.
Jag har skickat upp han på sitt rum i hop om att han ska städa undan lite. Tror dock inte att det blir gjort. Men nu har han fåt en uppgift iallafall.

Självklart har jag ju inget att bjuda på eftersom jag inte har besökt nån affär under helgen. Men Olle hjälpte mej att slänga ihop en liten choklad tårta som nu står i ugnen. Det får duga.
Kanske borde vi äta lite lunch innan, men det är överkurs.

Det blev racer fart ute i stallet idag vill jag lova. Men alla tio boxarna är mockade, stallgången sopad och kraftfodret är åxo klart. Det andra får vänta till kvällen.

Hepp, nu ska jag gå å se om jag kan hjälpa Olle lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0