Zumba

Nu är jag hemma igen!

Klockan ringde klockan 04.10 i morse. Det var bara att maka sej upp ur soffan. (ja jag sov i soffan dom sista timmarna efter som Ville inte tyckte att jag skulle få sova)
Hästarna kom ut i hagen vid 04.30 och vid 05 rullade vi i väg genom snön ner till skåne....rättare sagt Löberöd.

Med mej hade jag såklart min lilla Possan. Det gick bra och jag ska börja rida henne redan i morrn och komma tillbax igen om några veckor.
Trots snö, regn och blåst så kom vi både dit och hem igen utan problem.

Var hemma igen vid 16.30 då tog jag in alla hästarna, gick in och bytte kläder och gav mej iväg ner mot stan för ett träningspass. Ikväll provade vi på zumba. Det var inget för mej!
Runda höftrörelser....nja....... så sexig är jag inte.....

Tanken var att jag skulle rida två hästar i ridhuset ikväll åxo. Men jag kasnke inte behöver säga att jag är skit slut och att jag tänker gossa ner mej i soffan när min fil är slut.

Jag har till och med blivit lovad av Jokke att han ska gå ut och kvällsfodra så jag har redan fått på mej pjamasen. Nu ska jag njuta av att bara vara jag!

I morrn blir det en väng på stan. Vill ha lite nya paltor att sätta på mej. Sen SKA  jag rida mina TRE hästar:))

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskolan- Himmel eller Helvete?

Som vanligt fullrulle

Kul att det gick bra med hästen :)

2011-02-11 @ 21:11:26
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: LINA

SV: Ja :)

2011-02-11 @ 22:36:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0