Vet fortfarande inget

Jag vet fortfarande inte om hovslagaren kommer eller inte. Gör han det så ska han vara här inom en timma. Hoppas att han kommer. Possan behöver verkligen få på sej skor och jag har redan haft ont i magen för den här dagen så jag behöver ingen upprepning.

Natten har varit relativt bra och frukosten är halväten. Killarna äter lite fortare än jag så jag får ta min andra del av frukosten här vid datorn. Dom har så bråttom med att äta så dom ska kunna springa in till tvn sen. Ständigt denna tv.

                                             
Men jag har inte så dåligt samvete över tvn igentligen. Jag tar ju ut mina barn utomhus minst en gång om dagen och jag tycker att det är viktigt. Ville är ju ute runt fyra timmar om dagen ioch med att han sover ute varje dag. Jag är nöjd och barnen håller sej relativt friska. På BVC säger dom att alla barn borde få ha det så som mina har det...haha:) Ett ganska bra betyg:)

Hoppas att ni får en bra dag utan en massa missöden och stress!




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: men fy så tråkigt :S

2011-02-22 @ 09:23:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Okej! Så typiskt. Kunde inte se föreläsningen imorse pga internetstrul, så kan ju inte kommao kolla då :(

2011-02-22 @ 12:54:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0