vatten och bröd

Våra skåp gapar tomma. Både skafferiet och kylskåpet. Inget bröd:(
Bad Jokke handla hem det till idag men det hände inte.
Så till frukost fick jag bjuda barnen på skorpor. Det gick ju ner det med. Men jag undrar hur lång tid det tar innan dom börjar gapa om att dom är hungriga igen?

Snö och  10 minusgrader. Jag säger inget mer:(

Klockan var strax efter 6 i morse när Ville tyckteatt vi hade sovit klart. Strax därefter så kom Olle in i sovrummet och sa att han hade kissat på sej och att han ville ligga i pappas säng. Bara å dra av kissekläderna och stpa ner han i pappas säng. Ville satte jag på golvet så han kunde leka lite. Men det blev ingen lungn och ro överhuvudtaaget. Bara att gå upp och börja dagen.

Vill inte gå ut i snön. Känner mej deppig på den här förbannade snön!



bilden är från google

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Kan säga att våra skåp gapar tomma hemma med, får bli handla idag!

2011-02-14 @ 09:33:48
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0