vanijhjärtan

Hittade två vaniljhjärtan i skafferiet som blev över från helgens fika. Där behövde dom inte ligga och bli gammla! Nu ligger dom i min mage och gottar tillsej!

Stallet är mockat. Nu väntar jag bara på att min kära sambo ska vakna om några timmar så jag kan börja rida mina hästar. väntar även på svar om jag kan hoppa lite i kväll eller om det får bli ett pass på friskis istället.

Nu har jag planetar lite fram till jag åker iväg till Göteborg iallafall. En träningsdag för Niklas Arvidsson är inbokad åxo. Tyvärr kan jag inte vara med båda dagarna för jag har ingen barnvakt:( Lite dummt att bara vara med en dag....men vad ska man göra?
Hoppas även på en träning på onsdagkvällen innan jag åker.
Då kan pollarna vila och jag behöver inte ha dåligt samvete för att dom bara har skrittat dagarna innan.

Men vi tar en dag i taget och idag är det el för Pom som gäller, och förhoppningsvis hoppning för Widde. Tanken är att jag ska hinna med å rida både Pom och Possan innan det är dax för elen. Hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag läsa lite Ridsport!



                              




Kommentarer
Postat av: Sailaway

Åh vilken vacker häst!!

Ha en bra dag

2011-02-15 @ 11:51:18
URL: http://sailaway.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0