Ut och in

Jag har vänt ut och in på mig själv och min omgivning för att kunna hjälpa nån som behövde.... men nu behövdes det inte längre nån hjälp så nu kunde jag övergå till det vanliga igen.
Luddigt?? haha.....:)

Fick panikrida på Pom för veterinären visst behagade att dyka upp till fölen. Blev med andra ord ingen lång ridtur på han så han hade väll lika gärna kunnat gå kvar i hagen.
Widde fick ingen gigantus runda han heller. Men därimot så hittade jag en hel grusväg utan minstaste is på. Det ni!
För att ändå klaga lite så var det ju förståss stenhårt. Hade lika gärna kunnat vara kvar på asfallten:/

Nu är jag mastodont hungrig! Vill ha mat, NU!!!
Men jag får vänta till Olle kommit hem från dagis.

Vad ska jag hitta på sålänge!? Kankse tvätta? Näe...soffan:)

Kommentarer
Postat av: LINA

Ska äta nu och sen ge mig ut med bell en sväng i solen. :) Hade tänkt låta båda vila idag men Bellona ger mig vibbar som säger att hon vill rida! Står här nere vid grinden och kollar med stora ögon :P

2011-02-09 @ 12:30:02
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Sv: ja de e så roligt, spännande å börja me dom små är ju super roligt. vi börja ju med Faith när hon va 2,5 tror ja :)



kan du inte lägga upp lite bilder på hästarna?

pissttt vi har ingen is på grus vägarna hemma :D

2011-02-09 @ 13:01:12
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0