Uselt

Usel uppdatering, jag vet!
Men jag har ju varit i Götborg några dagar. Igår han jag inte sätta mej vid datorn. Jag tillbringade min tid på hästryggen istället.

Jocke och barnen var iväg på dop i Kalmar. Det han jag inte följa med på. Jag var tvungen att taigen lite ridning som jag hade missat när jag var borta.
Men nu är jag på banan igen. Tanken är att alla tre hästarna ska in till ridhuset idag igen. Efter det så blir det middag hos min farmor och farfar.

Det var jätte roligt i Göteborg, och intressaant med forumet. Men guuuud så härligt det är att få komma hem:)

Nu är det dax att ta på mej ridkläderna och gå ut.

Lite info om mina inköp kommer vid nått annat tillfälle.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Borta bra men hemma bäst! :)

2011-02-27 @ 09:34:12
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

så mkt människor ju- verkligen skönt att komma hem igen

2011-02-27 @ 12:34:08
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0