Uppe med tuppen!

God morgon!
Själv är jag uppe med tuppen känns det som.
Jag gick som vanligt (denna veckan) ut och fixade hästarna och när jag kom innnanför dörrarna här inne igen så stog en liten Olle där och såg lite vilsen ut.
Han hade vaknat och sett att det var tänt här nere och då gick han ner för att kolla. Men ingen var ju här. Dom andra sov ju och jag var ute i stallet. Men jag kom så lagom så han  han ju inte bli ledsen.
Så nu har vi käkat frukost och Olle ser på morgon bollibompa.

Rätt så bra att vi kom igång tidigt. Vi ska hinna göra lite fika som Olle ska ha med sej till dagis och sen ska vi komma i tid till dagis eftersom dom ska på utflykt. Därefter ska bilen in på verkstad och så måste vi handla åxo. Sen blit det hem å rida och fixa klart stallet. Känns som det är mycket idag.
Undrar om det kan vara nått jag har glömt?

Nähe... om man ska ta å gå opp å väcka dom andra i familjen.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0