Trött så trött

Det tar på än ett vara på lekdejt. Men dagen har varit kanon bra. Tilloch med Ville fick vara med grabbarna och leka.
Dock har Ville bara sovit max 30 min idag. Han brukar sova typ 2-3 timmar. Så han är rätt trött nu kan man säga.

När vi väl kommit hem så var det dax att börja laga lite mat. Sätta igång lite tvätt. Plocka undan. Och nu äntligen ska jag äta lite semla (från gullringen) och bara slappa. Hoppas att barnen är lätt sövda ikväll för nått tjafs och bråk orkar jag inte med.
Hoppas att jag själv orkar vara vaken så länge så jag hinner natta dom innan jag själv somnar. SÅ trött är jag!


Ingen ridning idag. Men det var ju planerat!

Får se om jag orkar med er lite senare igen eller hur det går.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0