Trött så trött

Nu har jag varit inne i ridhuset och gett Widde en omgång. Känns rätt bra för jag red igenom honom ordentligt.
Hade Lady Gaga i öronen som peppade mej att forsätta även att det var jobbigt. Det är så det ska va!

Pom fick en skrittrunda iskogen. Det var han värd efter hans insatts på hoppningen igårkväll. Han var duktig. Det var inte nån lätt övning med tanke på hans bakben.

Possan får somvanligt åka till ridhuset ikväll eftersom det är för halt för henne att gå ute.

Nu har jokke och jag byttav varandra och nu var det hans tur att gå ut. Han skulle byta till sommardäck på bilen! Haha... dumhuvud tänker ni:)
Men det är så att det är en snubbe som köpt toyotan som ska komma å hämta den i morrn och jokke vägrar skicka med sina nya vinterdäck. Så dom får väll ta sej till Göteborg på slitna sommardäck bäst dom vill.

Jokke är lite ledsen för att sälja sin toyota. Men nu fick det bli så. Vi behöver inte två bilar just nu och vi fick inte sålt på golfen för det priset vi ville så då fick toyotan gå istället.

Jag undrar om det kasnke är nån sjukdom som håller på att få tag om mej... känner mej matt och ruskigt trött. Från och till är jag varm och frusen:/
Jag har absolut INTE tid att vara sjuk så det ska jag försöka smitaifrån. Har inte tid att ha sjuka barn heller så jag hoppas inte att dom åker på nått heller.

Möjligtvis så kan det bero på att jag inte hinner med att äta ordentligt. Får äta sen när jokke är klar med bilen iallafall.

Nu ska jag leka lite:)



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nä vem har tid att bli sjuk.. Känner av halsen lite, har frysit hela veckan till och från, men nu är det jobb i helgen så det är bara att stå på benen! :)

2011-02-18 @ 18:40:50
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0