Träningen

Träningen för Niklas gick rättt så bra. Jag är väll inte super nöjd men det duger.
Tråkigt att jag inte kunde vara med å rida i morrn, tror att det hade gett betydligt mycket mer då.
Jag gick in med inställningen att jag inte var där för att visa upp mej. Jag var där för att få tips och ideer på vad jag kan förbättra. Det fick jag åxo. Toppen!
Hästen hoppade bra, jag var mindre bra!

Innan så han jag iallafall skritta ut en sväng på Possan.
Nu på kvällen har jag varit till affären och inhandlat fler proppar eftersom dom ständigt och jämt går. Blir så förbannat trött!

Dagen har flytit på över förväntan. Lite lycklig är jag över det. Jag han dock inte med att äta nån mat. Men jag fick i mej ett ordentligt mellanmål vid ett tiden så det har räckt.

När jag var i affären så köpte jag även på mej lite proviant inför Göterborgsresan.

                                                                 
Hihi....snart bär det av!:)

Nu ska jag se om ni bloggat nått idag. Sen blir det nog ett avsnitt av Big Brother:)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kul med träningen, håller med dig, dag 2 brukar ju var bättre.

Vilken färgglad proviant!! ;)

2011-02-22 @ 22:35:51
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: emma

hej, superfin blogg du har!

har hamnat på den flera gånger och jag gillar den :)

hoppas allt är bra med dig och att vardagen flyter på! :D

kram emma!

2011-02-22 @ 22:53:26
URL: http://etzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0