Tänkaom

Fysioterapeuten ringde och sa att hon var suk. Pricis lagom som jag kom tillbax efter min helvetes ritt med Pom.
Han har gått samma runda flera ggr men idag så vägrade han. Han stog på bakbenen och bakade och var allmänt störd. Det var inget speciellt som han var rädd för igentligen. Han tittade på marken pricis som om vi red på osäker mark som skulle spricka närsom eller att vi skulle gå under jorden eller nått. Knäpp häst helt enkelt!
Men jag vann och vi kom både dit jag ville och hem igen!

När jag kom hem så masserade jag loss låsningen som inte fysioterapeuten får loss med sin el. Jag fick bort den med lite arnika och lite massage al à Mia:) Det var nog så lätt för att han var uppvärmd av ridningen innan. Lätt som en plätt!


Nu har jag bara två hästar kvar efter maten.


Pappa, ring oss!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Så gör Tosca varenda ridtur hemma på stallplanen. Blir tokig snart! Bara hemlängtans dumheter ifrån henne

2011-02-15 @ 21:37:37
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0