Stallet klart

Nu är stallet klart. Skönt!! Ville somnade alldeles lagom idag så jag hann med en massa i lungn å ro.

Nu har grupperna kommit ut för Niklas Arvidsson träningen. Jag ska ju bara vara med på tisdagkvällen efter som jag inte har barnvakt den andra dagen. Men det blir nog bra ändå.
Måste bara försöka få Widde  lite ridbar fram tills dess för annars lär vi inte få ut nått av träningen. Speciellt inte om han ska hoppa så som han gjorde härromdagen....herregud. Han hoppade så jag höll på att flyga ur sadeln i varje språng. Kan han inte bara vara lite mer "lagom".

Ikväll blir det hoppning med Pom som gäller. Vi drar iväg till Frödinge.  Possan behöver nog åxo åka till ridhuset idag. Hon har ju inga skor så det är rätt halt för henne ute på vägarna.
För Widde är planen att skritta idag.


Mamma skulle nog komma förbi här med lite lunch snart. Mumms... börjar bli hungrig nu!!



Dock sätter vi oss nog vid köksbordet och äter och inte som dom här killarna!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Underbar bild!! Köksbordet låter vettigt. ;)

Sv: Tv:n har haft en funktion som barnvakt här många gånger, pålitlig barnvakt om det är rätt film!! hi hi

2011-02-17 @ 12:57:52
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Älskar den där bilden!

2011-02-17 @ 18:43:02
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0