Som vanligt

Jaha, då var det vinter igen nu då rå.
Jag som vart så glad när nästan allt hade smällt undan. Nu är det ju snart MER snö än vad det var innan. Och det fortsätter bara att ösa ner åxo. Jävla skit!

Sömn? Vad är det för nått? Nått som jag får alldeles för lite av iallafall. Jag drömmer en massa hela nätterna. Fruktansvärt jobbigt! Ena stunden blir jag anklagad för mord, andra gånger har jag mina hästar uppstallade i stall Skänninge och vantrivs utav bara den, andra ggr blir jag med tvingad på nått jippo som jag inte vill gå på, många ggr är jag väldigt osams med jokke och till och med slår han. Oftast i dom här drömmarna är han väligt full och dryg åxo.
Nån drömmtydare där ute som kan hjälpa mej?
Jag vill ju bara sova!!!

Nu ska jag snart gå ut och se om jag kan hitta nån bil under alla snö massorna där ute så jag kan köra Olle till dagis.
Sen blir det stalltjänst för Ville och mej!


Kommentarer
Postat av: LINA

SV: vad märkligt ju! att det bara är på en viss häst

2011-02-15 @ 09:41:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: LINA

men mia då, vad har jocke gjort dig egentligen? :P

2011-02-15 @ 15:35:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Nämen, bäst att Jocke aktar sig så han inte får en rak höger av en sovande mia ;)

Näe, skämt o sido. Hoppas någon drömtydare svarar för sånt är lite spännande tycker jag

2011-02-15 @ 21:01:56
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0