Sista februari

Idag är det den sista feberuari. Gud vad den här månaden har gått fort. Hoppas att snön försvinner lika fort!

Klockan är 7 och jag kom just in från stallet efter lite frukost till hästarna och utsläpp. Det är så ljust ute nu på morgonen så jag tror att jag har försovit mej jämt.
Det är min vecka  nu att ta morgon sysslorna i stallet. Det är segt. Men idag känndes det meningslöst att lägga sej i sängen igen när jag kom in. Det blev framför datorn i stället.

Jag har inte rikgit bestämmt mej för vart jag ska rida mina hästar idag. Men jag tror att det blir skritt i sogen för dom alla tre. SEGT!

Annars är det nog inget speciellt planerat den här dagen. Får se hur mycket jag hinner med innan Jokke ska åka och jobba helt enkelt.

Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0