Service

Tydligen funkade inte mitt mobilinlägg förut. Tråkigt. Jag tog en så gullig bild på småkillarna förut när dom gungade tillsammans.

Nu har jag varit och hämtat hem min sadel igen. Lämnaden klockan 08.00 i morse och fick tillbax den klockan 16.00. Jag var lite osäker på vart hon bodde så hon mötte till och med upp mej på vägen båda ggrna. Detta kallar jag service!
Och jag tyckte inte att det var dyrt heller. Jag har inte stoppat om nån sadel innan så jag vet inte rikgit vad det kostar. Men jag betalade 1200 kronor och tyckte definitivt att det var värt det.
Jag menar hon höll ändå på med sadeln i 8 timmar.
Jag kan varmt rekomendera henne!

Nu har jag en liten kaka i ungnen.
Olle var sugen på fika och jag var sugen på nått sött. så chokladkaka fick det bli:)




Ville tog sin första ridtur på sin lilla gunghäst idag. Eller igår var han uppe åxo men då hade jag inte kameran framme.
Det ska nog bli en bra ryttare av honom åxo:)

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

men Mia hur var det med det där sockintaget?! haha

2011-02-09 @ 17:36:43
Postat av: Mia

Haha... jadu Linda:) I love socker:)

2011-02-09 @ 18:02:30
URL: http://miawetterstrom.blogg.se/
Postat av: LINA

vem är de då?

2011-02-09 @ 20:44:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0