Save smart

Jag surfade in på Savesmart.se.
Medlemmar kan genom den här webbplatsen ta del av aktuella erbjudanden inom olika områden. De påstår att deras erbjudande är helt unika och att de strävar efter att få fram ett så bra pris som möjligt. (Är det inte det alla vill)
Dom har olika erbjudande så som en
  • Espressomaskin 1990 kr
  • Hertz hyrbilar 5%
  • Fotbollsresa till Milano 2050 kr
  • Brandskyddspaket 1950 kr
  • Herre gud säger jag bara!
    Om jag vill ha en resa så vänder jag mej hellre till en resebyrå. Vill jag ha en espressomaskin så åker jag till en affär som säjer dessa. Vill jag hyra en bil så går jag till en biluthyrningsfirma.
    Jag har inte så stora erfarenheter av att handla på nätet. Dock har några grejjor klickas hem. Men jag går till specifika sidor som säljer grejjorna och jag tror inte att jag skulle vända mej till en sån här universalsida.

    Tanken är nog smart. Men hos mej går det inte hem.

    Kolla in sidan och kolla ni åxo. Skriv gärna till mej vad ni tycker och tänker kring det här.


    /Buzzador Mia :)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0