Såg ni snön?

Såg ni snön förrut? Svårt att missa kanske med dom dasslocken som föll.
Tur att det inte var nått som syns nu iallafall. Tycker att vi går vidare med vår nu.

Nu har jag just kommit hem från kvällens hoppträning med Pom Boy. Stackarn.... han var jätte trött. Ska skritta han några dagar nu så ska vi se hur han känns. Det var nog lite mycket som kom loss sist kiropraktorn var här.
Han var iallafall toppen fin. Och hur duktig som hellst bör tilläggas. Vi hoppade mycket diagonala hinder och det gjorde han överraskande bra. Han hoppade även dom "titthindren" som fanns jätte bra.
Kan bara summera att det gick toppen, trots trött häst!

Får se hur han känns i slutet av veckan. Jag hade ju planerat in att han skulle gå lite clearround nu till helgen men vi får se hur han känns.

Nu ska jag mysa ner mej i soffan och njuta av att bara vara själv!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

härligt att de gick bra på träningen!

2011-02-08 @ 08:30:04
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0