Så trött i kroppen!

Min kropp orkar inte bära upp mej längre. Jag är helt slut!
Det blev ett core pass på 75 minuter nu ikväll. Det verkade som att min kropp behövde varenda rörelse. Nu håller mina ben knapt upp mej längre. Jag undrar hur jag ska kunna röra mej över huvudtaget i morrn. Än mindre rida?
Härligt var det iallafall.

                                               

Hästarna är nattede, barnen sover och jag njuter lite av min ensamtid. Men jag funderar på hur jag ska orka hålla mej vaken och se Big Brother. Blir nog inget med det är jag rädd:(

Ska se om jag kan bälja i mej lite vatten innan jag går å lägger mej.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

Sv: Är det jag tänker på också. Tosca kan (inte så ofta) gå på snällt hemma men då kanske man blir stående nånstans och inte kommer hem sen! Det vore surt!

2011-02-28 @ 21:55:39
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0