Så där...

...nu var två hästar klara för dan.

Widde fick åka till Ryttargården och tömmköras. Gick jätte bra, så jag tror nog mest att han är tjurig och irriterad när jag sitter på för att han håller på att fälla.
Pom fick åka till Borg och gå i det ridhuset. Han fick bli lite jobbad inför i morrn då vi ska hoppträna lite. Han gick åxo bra.
Possan fick vila idag. Veterinären sa att det gick bra om hon gjorde det nån dag ibland. Så idag fick det bli en sån dag:)

Nu har jag bara kvällsfodringen kvar  lite senare. Tänkte nog göra lite mackor och te åxo. Lite sugen!

Får se om jag orkar med datorn lite senare, annars blir det god kväll härifrån!


                                                 

Kommentarer
Postat av: LINA

SV. Ja du har helt klart en poäng där! :) Tack

2011-02-16 @ 20:27:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv: Ja jag ska försöka ta tag i hoppningen med Tosca och försöka bygga upp lite självförtroende igen. Är ju bra träning för både häst och ryttare, synd att jag är så dålig på det bara!

2011-02-16 @ 20:55:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina Sjödin

Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg.

Gå in och titta om det blev du, om inte så kommer det fler chanser! :)



Tack för att du var med och tävlade!

2011-02-16 @ 21:10:10
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0