Rysningar

Angelica Augustsson ger mej rysningar! Såg på världscup hoppningen hos farmor nu på eftermiddagen. Jag missade hennes grundomgång, men oj vilken omhoppning hon gjorde! Suveränt! Som sagt....en ny stjärna till Sverige!

                                                          
Tycker lite synd om stackars Peder dock som gick omkull. Attans vilken miss:('


Min dag har iallafall varit bra. Possan gick jätte bra idag. Gjorde mycket övergångar och halter och hon blev jätte mjuk och fin.
Pom fick på sej gramanen och jag kom åt han jätte bra med den. Dock så stopar han ut tungan när han går så där bra.
Widde fick åxo på sej gramanen, men där gav det inte riktigt samma resultat tyvärr:( Han var jätte trög och seg så jag ska mata i han lite mer mat och försöka få han lite piggare. På lördag ska vi ju tävla.

Nu ska jag gå ut och ta in dom sista hästarna. Sen blir det att försöka få barnen att sova så man kan ta det lite lungt i soffan.


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Var ska ni tävla? :) Lycka till!

2011-02-27 @ 19:55:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Ja, bättre lycka nästa gång

2011-02-27 @ 19:57:20
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0