Old friends

Jag har haft en toppen dag ida!
Min hästar gick ju som ni redan  vet, jätte bra idag.
Och nu på eftermiddagen har jag haft besök av mina högstadie kompisar Anna och Empa. Empa hade även med sej sin pojkvän som var jätte trevilg.  Han får godkännt;)
Anna är väll kanske inte bara kompis från högstadiet....vi har ju typ alltid gått i samma klass. Och Empa och jag har ju varit kompisar även efter skolan... men ni fattar ju ändå.

Har varit kul å snacka lite minnen och så där....toppen helt enkelt och jag LÄNGTAR tills dom kommer nästa gång:)
Så roligt att se så väldigt olika liv man lever. Men det känns nästan som förr när man är tillsammans iallafall. Härligt!

Nu blir det soffmys med älsklingen. SOLSIDAN!


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja sa ju det det var väl inte så farligt ;)

2011-02-07 @ 07:03:44
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0