Något är fel....

Har pricis kommit in efter att jag har varit ute och skrittat en timma på den tredje och sista hästen för dagen.
Jag har alltså suttit och skrittat i tre timmar idag. Fy så tråkigt det är!

Jag får ont i ryggen av att rida Possan. Jag kan inte förstå vad det är som är fel. Jag sitter och tänker på att slappna av och sänka axlarna. Tänker på att jag ska sitta rak i ryggen och allmänt på min sits. Men ändå får jag ont. Det är abra ett stort frågetecken. Nämnde detta för veterinären i fredags men jag tror att jag ska ta upp det igen på återbesöket. Måste kolla sadeln kasnke. Men jag rider med två olika och det känns samma med båda. Knepigt.





                                                      


Hoppas på snäppet bättre väder i morrn. Det har väll vari ganska ok ändå men jag vill inte ha en massa snö!


Go kväll!

Kommentarer
Postat av: LINA

jag får ont i höfterna om jag skrittar en längre period i aquas sadel. tror den är för bred för mig

2011-02-14 @ 21:33:05
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Konstigt med ryggen. Rör hon sig "stötigt"?

2011-02-14 @ 22:24:05
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!s

jobbigt och har ont i ryggen!!

får ja också ibland men komemr inte fram till va de kan va, funderar på sadeln kanske

2011-02-15 @ 09:14:02
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0