Lördag morgon

God morgon!
Jag har fått sova ganska bra inatt. Min älskade sambo släppte ut hästarna åt mej på morgonen så det blev en extra halvtimma där. Ville vaknade vid 7.10 och tyckte att det var dax att gå upp. Men jag lyckades få han att leka lite i sovrummet så jag kunde ligga kvar under täcket till 8 tiden.
Det ser ut att bli en härlig dag idag. Dock väldigt kallt! Minus 12 visar våran mätare på nu.

Ska se om jag ska ta mej ut och mocka nån box innan jag drar vidare ner på staden.

Idag skulle jag villja göra klart stallet så fort som möjligt så man kan umgås med familjen ikväll. Men vi får väll se hur det blir med det.

Jag ska iallafall få rida på min lilla Poss idag:) Underbart!

Tjohooooo så länge!





Bilden är från google

Jag bara längtar till värmen!

Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Värme... Det låter inte illa!

2011-02-12 @ 13:55:36
URL: http://camillahastsktoare.blogg.se/
Postat av: LINA

skönt med sovmorgon. jocke är så snäll

2011-02-12 @ 21:16:07
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0