Lite sömn på det här....

Nu är alla tre hästarna ridna!
Possan och Widde fick åka in en sväng till ridhuset.
Hoppasde några språng med Widde.... men det känndes inte alls bra. Det har varit nått knepigt med han sedan i lördags. Han är lixom spänd å stirrig. När vi kom hem igen ikväll masserade jag in lite arnika på has rygg. Får se om det hjälper nått.
Possan därimot gick gudomligt bra. Jag ville inte sluta trava. Underbara lilla häst!

Nu har jag käkat upp min apelsin som jag har suktat över ett tag. Fick ett infall i stallet att jag var sugen på apelsin och som tur var så hade vi en kvar:)
Nu är det bara lite sömn som ska sätta pricken över i den här dagen!!





En mindre bra bild på Widde och mej från i sommras.

Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv. Precis!

Tosca kan jag dessutom inte "gå på" med skänkel eller spö för då reser hon sig rakt upp och vi har gått över fyra gånger... Så jag måste "gulla" och kompromissa lite hela tiden, gillar det inte

2011-02-15 @ 22:00:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: LINA

SV: haha nej tack. jag brukar putsa innan träning o tävling samt om de blivit svettigt eller blött, dvs även efter träning o tävling. men har varit lat i vinter och nu är de ju extra stöviga

2011-02-15 @ 22:21:08
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: LINA

jag tycker de va en fin bild

2011-02-15 @ 23:01:41
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0