Laddar

Nu laddar jag för Göteborg Horse Show! Klockan ska ställas på 03.20 och klockan 04.00 blir jag upphämtad av mitt resesällskap.
Har passat på att ducha nu ikväll så jag inte behöver göra det i natt.
Tror faktiskt att jag ska sova mina timmar på soffan inatt. Tror att jag kanske får några fler viktiga minuters sömn där.

Vågar jag lämna allt här hemma?
Jag lämnar min sambo med två småbarn och tio hästar att ta hand om. Han klarar det! Det har han gjort förr:)

Som ni säkert förstår så kommer det att bli några dagar här på blggen som det inte kommer att uppdateras så flitigt. Men en del mms inlägg blir det väll ändå!:)

Näe... nu är det snart kvällsfodring kvar innan jag ska inta vågrätt läge!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

ha det bra Mia!

2011-02-23 @ 22:38:13
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0