Kärt återseende

Barnen blev jätte glada när deras morfar kom hem igår. Det blev lek och gos som aldrig förr. Idag fortsätter vi där vi slutade igår.

Jag måste dock ge mej ut i alla dessa minusgraderna och rida tre hästar. Men det ska väll gå med lite hjälp.
Skulle behöva hoppa lite hinder så det siktar vi nog på med åtmindstonde en av hästarna.

Skulle behöva en städerska/städare här hemma. Nån frivillig? Det ser för jävligt ut rentut sagt. Och det verkar inte bli bättre när man försöker ignonera det heller. Undra när det ska finnas tid över för all skit.


                                                            

Jag hoppas att den här dagen blir låååååång. Jag vill inte att det ska bli måndag, allra minst tisdag, onsdagen kan jag åxo hoppa över. Men torsdagen välkommnar jag med öppna armar, så även fredagen.
Jag kommer att ha så fullt upp dom närmsta dagarna så jag kommer spy på allt. VILL INTE!


Jag vill inte rikigt gå ut i kylan. Jag vill dröja mej kvar inne i värmen med min familj så länge som det bara går.
Men nu är det dax att svälja egoismen och ta tag i dat som behöve göras.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0