Ingen ridning:(

Nopp, det bnlev ingen ridning för mej idag. Det hanns inte med helt enkelt:(
Det var det där med ICA som pajjade det mesta. Men jag antar att man måste handla mat en gångi bland. Men tråkigt är det. Och DYRT!
Sen blev det å städa lite på stallplanen efter jokke.
Det är så tråkigt. Jag har haft jätte fina hösilage balar och nu har jag köpt nya och dom är inte alls lika fina. Får typ ta bort halva balen innan jag kan köra ut dom i hagen:( Så det blit en del spill på stallplanen om man säger så. Och när det gäller sånnt där så är jag lite petig.
Jag vill att det ska se välvårdat och frächt ut i och omkring stallet. Så gott det går nu på vintern/våren.

Nu är iallafall allt i stallet klart. Strax är det dax att börja med maten och hemta hem Olle från dagis.
Jag försöker även fåtag på nån som kan stoppaom min sadel. Hoppas att hon kan lyfta på luren å svara snart så att jag kan få det gjort.

Nu börjar vädret årdna upp sej. I morse vräkte snön ner här och det var inte alls trevligt att stoppa näsan utanför dörren. Men nu skiner solen. Det blåser dock en del, men bara snön försvinner så blir jag glad.

Dax att gå å bädda lite rent i sängarna nu kanske? Måste ju ha lite mer å tvätta nu när jag tvättat klart dom flesta kläderna:/

Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

tråkigt me dåligt hö, får du ingen nybal om de är dåligt?

öppnar ja en bal som är dålig kommer han å hämtar den å kommer med en ny de e ganska bra

2011-02-08 @ 13:08:48
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

oj varit nåt me alla balar borde du defenetivt fråga honom tycker jag.



skoj tycker horse wear har fina saker :)

2011-02-08 @ 15:52:09
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0