Ingen höjdare

Idag kan jag verkligen inte skryta med att jag är pigg och allert. Fy!
Jag känner mej trött, seg och almänt låg. Inte bra alls:(
Tror att det har mycket att göra att jag sovit uselt inatt. Jag har drömmt en massa lustigheter och Ville har heller inte sovit bra så det har ju åxo påverkat mej. Jag har fått ränna och plugga in nappen hundratals ggr känns det som. Jokke har fått göra välling två ggr åxo. Tror även att han bytte blöjja en gång.
Jag vill bara ha lyxen att få sova en hel natt!!

Hästarna är iallafall fodrade och utsläppta. När jag gick omkring där ute i mörkret funderade jag på att skita i att rida idag och bara sova istället.
Men nu sitter jag här vid datorn och dricker mitt te och äter mina mackor. Bra gjort av mej änsålänge.
Tänkte att jag kan gå ut å börja mocka medans dom andra äter frukost och så fort jokke har skjusat Olle till dagis så ger jag mej ut å rider. Hoppas bara att jag hinner göra det ordentligt innan jag ska iväg.

Hoppas att ni får en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskolan- Himmel eller Helvete?

Sv: Jag tycker det är svårt med photoshop och så, fattar inte mycket :P



Ja nu vill man ha en grön och fin header som känns vårig. Svårt att hitta inspiration ute nu när det snöar igen bara... Typsikt :(

2011-02-10 @ 10:04:08
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskolan- Himmel eller Helvete?

Jobbigt att inte få sova ut. Hoppas du hinner ta dig någon tupplur under dagen så du vankar till :)

2011-02-10 @ 10:27:41
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0