Hungrig som vanligt

Jag är ta mej faan alltid hungrig! Men nu har jag iallafall en fläskpankaka i ungnen som ska bli smarrig att gluffsa i sej.

Vet ni va? Jag sket i att rida idag. Jag blev så jävla lack när jag såg all snö. Varför? Anledning?
Sur blev jag iallafall och det gick ut över ridningen.
Jag fick iallafall allt annat gjort på morgonen så ikväll är det ett friskis pass inbokat:)
Kvar att göra när jag kommer hem är bara att ta in stona och fölen och tvätta Possans svans.
Jag är ju säkert inne till klockan 21 iallafall och det är ju helt oki.

Hoppas bara att jag kan somna tidigt och får en godnattssömn. Behöver nog det med tanke på att jag ska ge mej iväg vid 5 tiden i morgon bitti.
Kanske ännu tidigare med tanke på all snö!?

Då lär mina pollar få komma ut väldigt tidigt ihagen. Det får de tåla!

Näe nu är jag för hungrig för att skriva mer.....

Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskolan- Himmel eller Helvete?

Snön kör humöret i bott på direkten!

2011-02-10 @ 18:45:22
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: LINA

Jag är också alltid hungrig. :P Så trist med snön

2011-02-11 @ 12:15:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0